• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Historia kultowego modelu Chevrolet Corvette.

Jeszcze kilkanaście lat temu niesłychanie trudno było nabyć jakikolwiek towar. Dzisiaj każdy konsument jest adekwatnie objęty przez reklamy i towary przeróżnych producentów. To on decyduje, co będzie kupował, a wytwórcy mogą wyłącznie cierpliwie wyczekiwać, aż zwróci szczególną uwagę na ich wyroby. Jednym z kultowych marketingowych chwytów są opakowania promocyjne rodzaju opakowania ozdobne. Najczęściej twórcy wypuszczają całą serię takich towarów oraz zachęcają do zbierania całej kolekcji. W opakowania promocyjne wybitnie wielokrotnie pakuje się artykuły spożywcze, jak np. słodycze. W tym roku taką kolekcjonerską serię z okazji jubileuszu swojego istnienia wydała firma Wedel. Niektóre smaki czekolad oraz ptasie mleczko doczekały się kolorowych zapakowań ze zdjęciami przypominającymi PRL. Kupić w takim razie można czekoladę z wizerunkiem polskich Fiatów. Ptasie mleczko zaś nawiązuje luźno do muzyki z lat 50. i 60. ubiegłego wieku. W opakowania promocyjne od czasu do czasu inwestują również firmy kosmetyczne. Np. firma Avon co jakikolwiek czas wypuszcza limitowane tusze oraz cienie. Legendarne są również świąteczne opakowania kremów czy balsamów.

1. Sprawdź stronę

2. Sprawdź teraz

Czy samochody autonomiczne zrewolucjonizują transport publiczny?

Categories: Motoryzacja

Comments are closed.